onsdag, september 21, 2005

Seriös fundering

Jag tänkte lägga ner bloggandet ett tag, alltså bara en dag eller två, för det känns mest som om jag fulbloggar och det hela blir ett spel för gallerierna(av någon anledning gillar jag det uttrycket; det säger en del om många saker.) och även om jag älskar att skriva och får beröm för det jag skriver så känns det hela emellanåt ganska urlakat och jag vet att jag kan göra mycket bättre ifrån mig.

Vi får se hur många timmar jag kan hålla mig.


Vaya con dios.

4 Comments:

Blogger nb said...

Mmm men alltså "spel för gallerierna" är ett jättefint uttryck. Så det var snällt av dig att lämna oss m ngt så pass fint iaf ;)

21 september, 2005 16:29  
Anonymous Anonym said...

Hur menar du nu? På vilket sätt är det ett spel för gallerierna? Om du ska sätta pressen på dig själv att alltid skriva på ett visst sätt och att det alltid måste intressant och välskivet så lär det inte heller vara lika roligt och lättsamt att skriva och faktiskt inte heller att läsa. Och det måste inte vara djupt och seriöst hela tiden. Tvärtemot så uppskattar iaf jag att du ibland skriver på det ena sättet och ibland på det andra. Viktigast av allt är väl dock att du skriver på det sätt som får dig att må bäst?!

21 september, 2005 17:57  
Blogger crrly said...

Menh. Vad händer med alla?! Tramsa inte nu, skriiiiiiiiiiiiiiiiiv!!!

KRAM.

21 september, 2005 20:58  
Blogger PGW said...

Är det ett virus som går?? Blog efter blog tar paus? Suck, snart sitter jag här ensam och tjattrar. :-(

21 september, 2005 22:50  

Skicka en kommentar

<< Home