torsdag, september 22, 2005

törst

Kom nyss på (Och jag SÄGER ju hela tiden att jag måste ha en mat- och sovklocka!!!) att jag druckit ungefär ett halv glas vatten. På hela dagen. Mådde illa och fattade inte varför. Så nu ska jag dricka som fan. Och hoppas det hjälper nått.

Alltså, den här festen på lördag, jag har ingen aning om hur många som kommer eller vilka.
Innan varje fest är jag lite nervös att folk ska få det skittrist.(men det går snabbt över när jag blir full, fullare, fullast)
Men sen när den börjar är det ju ändå varje deltagare själv som får underhålla sig och mingla och snacka med folk de inte känner, det är väl själva poängen med fester, att man ska träffa nytt folk? De som sitter i ett hörn och glor och inte pratar med någon kan inte ha kul här, på en sån fest.
Det roligaste är nästan att blanda människorna.

I alla fall så blir det bra i slutänden.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

om du med detta menar du har lagt ned så....är jag glad

23 september, 2005 01:21  
Anonymous Anonym said...

Hey, tänk om jag tycker det är roligt att sitta i hörn och glo på skådespelet?

23 september, 2005 07:55  
Blogger vandrarvild said...

well Kaptenen, det är ju din förlust. När du sitter där går alla andra ut i köket och pratar om dig.... *hehe*

23 september, 2005 08:42  
Anonymous Anonym said...

Klart alla pratar om mig. Jag är ju smart, snygg och märkvärdig. Eller så borde folk skaffa sig ett liv... :P

23 september, 2005 11:44  
Blogger crrly said...

Det komemr att bli skitkul på festen och ajg villvillvill ju också va med!!! Gaaah. Ska man säga GRATTIS förresten??

23 september, 2005 12:04  

Skicka en kommentar

<< Home