onsdag, september 28, 2005

Söstra mi

Min syster har börjat läsa min blogg. Det är rätt kul. (Men ge för FAAAN inte adressen till mamma och pappa! Då lägger jag ner och startar om under nytt underligt namn.)
Jag försöker desperat minnas alla konstigheter jag har skrivit som min syster kan läsa men det är för många inlägg för att jag ska ha nån koll alls.
Men att själv gå tillbaka och kolla bland det skrivna är något av en nostalgi-tripp, fast inom en närmare dåtid.
Systeryster får tycka och tänka som hon vill: jag skriver för ingen. Egentligen.

Snart ska jag på bio och se... vad det nu var för film. Tror jag sett den, Selma Blair är med. Undrar om det är den där filmen när hon blir knullad mot väggen av sin lärare. Sånt minns jag alltid med filmer. Pervo-Lena.
Men den såg, i så fall, jag för inte så länge sen. Nån som dejtar nån utvecklingsstörd kille? Fan, det är nog den ändå.
Jaja. Minns inte ens vad jag tyckte om den så den måste varit rätt menlös.

Fick ett sms av P nu: 'Jag tror den där bloggen kommer avgöra framtiden.' om mitt förra inlägg.
Yeah, right bäjbi, cause I´m Godess almighty!

1 Comments:

Blogger Kaptenen said...

Oh yeah baby! But your ass still belongs to me!

28 september, 2005 23:24  

Skicka en kommentar

<< Home