tisdag, september 20, 2005

Chopp chopp

Efter min Allvetande skräphögs-väns inrådan, hon är alltid full med goda råd, så har jag idag klippt alla band med smelly-boy.

Nu har jag choppat av dem med yxa, gjorde en ceremoni(eller vad man ska kalla det) med visualisering och av-choppande av band så att ingen mer energi ska gå från mig till honom, klippte navelsträngen och sen högg jag sönder resterna(med en stor yxa) och ur resterna växte det blommor vända åt mitt håll. Det kan bara vara ett bra tecken, ne cè pas?

Så nu går jag här och halvskrattar (för i det följande meditativa tillståndet hamnade jag på annan plats och de där keruberna som alltid tycks följa mig dök upp) och säger 'chopp chopp chopp chopp* ...

Chopp chopp chopp.
Med fet yxa. Energibandet från min kropp som gick ut drog jag in i magen på mig själv och sen ljusbubblan runt mig, som skydd. No more Ms Nice Grrl.

Min kompis sa att det är när man klipper(eller hugger till slamsor) energin är då de brukar höra av sig igen.
För de har ingen egen energi och vill ha den man gav dem, i stora mängder, alldeles frivilligt.
Hon sa att jag nästan till 100 % kunde vänta mig det.
Men mig får han inget mer av.
Chopp chopp

Och det roliga är att min mage känns bättre nu. Hel.

2 Comments:

Blogger Kaptenen said...

*Chopp* *Chopp* *Chopp* *Chopp* *Chopp* *Chopp* *Chopp* *Chopp*

/din lilla kerub i cyberrymden

20 september, 2005 20:09  
Blogger crrly said...

Gud vad bra!!

21 september, 2005 21:02  

Skicka en kommentar

<< Home