fredag, augusti 26, 2005

uppenbart

När jag sitter och pratar av mig med Johan om att sms-killen plötsligt började bete sig väldigt underligt igår kväll säger han det uppenbara:

'Han kanske behövde skita och ville inte göra det hemma hos dig. Vart är toaletten hos dig?'
'Bredvid sängen.'
'Du ser! Han behövde nog bara skita men det kan han ju inte säga till dig och så tog du det som nått helt annat och nu när det hela är uppblåst till en gigantisk höna av en fjäder så kan han ju knappast säga sanningen "Jag var tvungen att gå hem och skita!"
Jag skrattar och säger att om det nu är så, så kan jag ta det som förklaring och säga att i fortsättningen om han måste på toa hemma hos mig så kan han säga det så sätter jag mig i rummet med teven på hög volym och musik på datorn.
Så är det problemet löst ganska snabbt och han kan stanna lite längre. Lättad loverboy och gladare Lena.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Underbar diskution som visar att vi aldrig kommer att förstå varandra...

26 augusti, 2005 21:12  
Blogger vandrarvild said...

förmodligen är det så, hahaha!

28 augusti, 2005 22:18  

Skicka en kommentar

<< Home