fredag, augusti 26, 2005

ex - sex

Ibland kommer man att tänka på nån som man låg med för evigheters evgheter sen och sen ryser man av obehag och undrar HUR I HELVETE kunde jag ens tycka det var en bra idé?
Det var det nog inte heller. Men just då verkade det väl vettigt att göra.
Det är de där jävla kroppsfunktionerna igen. Sex och närhet och bekräftelse.

och då undrar jag ju lite hur jag tänker på min loverboy och mitt senaste ex K (som jag dessutom skulle ha barn med) om några år.

Det ska bli kul att se.

3 Comments:

Blogger Gudinnan said...

Huga, det är verkligen en läskig tanke i vissa fall *ryser* Och tänk då om en massa år; då kanske du tänkte " skulle HAN ha varit pappa till mitt barn??!!"

26 augusti, 2005 17:18  
Blogger vandrarvild said...

ja, då kanske vi möts och ser slitna ut och märker att vi är så olika man bara kan vara och inser att det kanske var bra som det blev ändå

28 augusti, 2005 22:21  
Blogger crrly said...

Jag kan se tillbaka på alla jag har varit kär i med en viss tolthet: Redan som 6-7-åring hade jag smak! :) (Men tappar man respekten för vissa när man har haft sex med dem? Ibland undrar man...)

29 augusti, 2005 10:41  

Skicka en kommentar

<< Home