fredag, augusti 12, 2005

Hundsjuk

Jaha, nu är jag hundsjuk igen. Nån på jobbet får tidningen LAND som vi snor och läser innan vi lämnar den vidare och i den har de en artikel om jack russel-valpar och den valp som heter Lillan vill jag ha och gosa med.
Fast vilken annan valp som helst går bra.

Kan ingen bara GE mig sin hund, helst en valp såklart. Jag är skitbra med hundar.
Vi har haft hund hemma sen jag var åtta och mamma och pappa har fortfarande tre hundar hemma.
Det är nått som saknas när ett hem är utan vovve. Det är så tyst och tomt, livlöst.

FAN; jag kan inte maila till radio rix och fråga vem det är som sjunger låten som de spelar nu, klockan på min dator är 9.15 så fröken Ur borde bara 9.17. Kan nån annan göra det till mig, snälla snälla? Det är den där "You´re beautiful"-låten som är så jävlars fin. Och de säger ju aldrig vem som sjunger den så att jag kan få hem den och lyssna sönder den! *aaarrrgggghhh*

Dataavdelningen har spärrat alla radiokanalers hemsidor, så att man inte kan gå in och lyssna eller titta. Minns inte varför. Störigt är det i alla fall.

1 Comments:

Blogger crrly said...

*kollar in P3:s låtlistor* James Blunt heter karln som sjunger "You´re beautiful". (Jag tycker mest den är ganska tjatig och seg men det kanske är för att den inte passar min körstil, hmmm... Har bara hört den när jag kör bil.)

12 augusti, 2005 10:08  

Skicka en kommentar

<< Home