måndag, juli 25, 2005

That´s it

Dagen har gått förvånansvärt fort('förvånansvärt' är f ö ett ganska fånigt ord och fånigare blev det efter reklamen om F-müsli vars slogan jag alltid envisas ändra till 'Fula feta fjollor fnaskar...' mot originalets 'Fina fräscha flickor') och klockan är snart två.

No crush in sight men inatt vaknade jag och var kissnödig och när jag satt på toa kände och tänkte jag att 'Va fan, jag lägger ner det här med den här jävla crushen, jag vill ju hellre ha någon som vill vara med mig, ORKA hålla på och tjafsa!'

That´s it.
Men ser jag honom lär jag ju inte titta bort precis men nu lägger jag ner det hela rakt av.
Det finns ju så många där ute. Nog för att jag var tvungen att bo i Örebro i ett år innan jag såg några snygga killar; innan gjorde jag det bara inte, alla ser mesiga och trista ut med sina jävla truckerkepsar och gigantiska prillor och gnälliga dialekt. Jädra berra-invasion.