måndag, juli 25, 2005

make a statement

Jag hittade " Make a statement"-armband genom Ameliatidningen och beställde dem via sidan www.leann.se
Och nu har jag fått ett mail från dem där det står att när jag har betalat och beställt IGEN så får jag armbanden.
Men... vad var det jag gjorde när jag skrev i allt på sidan då? Jag trodde ju, naiva Lena, att jag beställde armband. Men inte då, nu måste jag göra det igen och helst betala innan. Det känns ju jäkligt värt. Så gärna vill jag faktiskt inte ha dem. Jag hade hellre fått dem på lådan och sen betalat. Nu känns det som om man inte kommer få några armband trots att man betalat sina 111 kr.
Och jag kan göra egna make a statement-armband och själv bestämma vad som ska stå på dem.

Nu ska jag göra listorna, det kommer väl ta en dag ungefär. Lovely. Men då slipper jag å andra sidan göra posten och annat. Man blir i alla fall bra på huvudräkning av dem. Lovely det med.