fredag, april 20, 2007

Jag avskyr Ty Pennington. Varje gång jag ser honom så skriker han nått käckt. Varje gång han skriker nått käckt vill jag strypa honom. Jag avskyr det där programmets fula fula fula fula temarum som ungarna gillar framför kameran men som de alla gånger tröttnat på inom en vecka. Jag menar: vilken tonårskille vill ha kvar sitt biltemarum med bilbana i golvet när han ska ta hem skolans sötaste tjej på 'läxläsning'?
Det är coolt när man är elva. När man är femton är det bara tragiskt.

Nämner de att de gillar att läsa; så får de ett rum baserat på böcker. Säger de att de vill bli brandmän får de en brandbilssäng. Ska man betrakta det som pinsamt att inredningsteamet har en så pass begränsad fantasi? I think so...

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Gudinnan said...

Jag gillar att pyssla med inredning och de övriga rummen de gör är helt ok och i många fall väldigt vackra. Men, de förhatliga barnrummen! Vilka föräldrar vill att barnen får rum som de tvingas göra om efter några år eftersom ungen tycker det är pinsamt med inbyggd lekstuga? Och som sagt, ungar växer fort, de tröttnar på brandmän och bilbanor.

20 april, 2007 13:29  
Blogger Fröken Smilla said...

...fast han har väldigt snälla ögon. När han inte skriker.

20 april, 2007 14:54  
Anonymous Anonym said...

När jag ser honom så tänker jag alltid att han måste ha något slags bokstavsdiagnos, för han är ju helt manisk hela tiden och bara skriker :-)

20 april, 2007 19:20  
Blogger vandrarvild said...

Vaa, jag trodde jag hade svarat på de här kommentarerna redan.

gudinnan: Ja, husen kan vara fina och jag vill alltid se slutet på programmet för att se hur det blev, men jag fattar inte heller de där barnrummen.

smilla: Jo, han verkar ju vara väldigt snällt men varför skriker han hela tiden?
Listoplisto: Haha, jaa, nått verkar det vara, helt klart. Jag undrar om han ens ligger still när han sover. och om han kan prata i normal samtalston och vara allvarlig och okäck. Man skulle vilja se "Den fula baksidan av Ty Pennington", för jag undrar om han döljer nått.

26 april, 2007 14:49  
Anonymous Anonym said...

Hehe- han är diagnostiserad med ADHD,och nu idag läste jag att han åkt dit för rattfylla.

Ibland är livet rättvist.

08 maj, 2007 11:17  

Skicka en kommentar

<< Home