onsdag, april 18, 2007

Nu 'jagar' de han den där johan larsson.
Han som fixade bloggpingen och en jävla massa annat bloggaktigt(fattar jag det som).
Klart han vill vara anonym om han nu finns. Han är ett spöke, face the facts. Egentligen heter han nått så ovanligt att det finns tre med det namnet i sverige och Johan Larsson, kan det bli mer svenskt och anonymt? [Min mardröm-light är att ha ett svenssonnamn som Larsson, Svensson, Johansson eller Olsson(och att bli kär i en kille som heter Conny, Sonny eller BENNY. GAAAAAH! nu blev jag rädd igen, hjälp).] Men vadhannuheter-johan läste min blogg en gång och kommenterade något jag skrivit om honom efter att jag bytte namn från Jag tänker, alltså är jag singel till vandrarvild.
Snällt av honom.

Äh, lämna den där stackars Johan nu så kan jag- om det nu är sensationer folk vill ha- muta Helena tills hon avslöjar vem som skrivit Klittyböckerna så berättar jag det sen. Oki?

Etiketter: , , ,

5 Comments:

Blogger KuriÅsa said...

Min pappa hette Conny Karlsson. Den ultimata skräcken.

18 april, 2007 21:18  
Blogger Unknown said...

Haha! Jag säger inte ett ljud. Däremot känner jag faktiskt en Conny...

19 april, 2007 08:18  
Blogger vandrarvild said...

sorry Ozzy, men det ÄR faksitkt lite läskigt! :|

Helena: men.... om jag mutar dig med choklad då?

20 april, 2007 12:28  
Blogger Unknown said...

Åh, choklad.. NEJ! Jag är stark!

20 april, 2007 12:32  
Blogger TheBat said...

Vad säger man? Någon berättade att alla fångar på anstalter hade namn som slutar på -ny. Är det mitt fel kanske? Är det det? Kan jag hjälpa vad jag heter och hindrar mitt namn Dig från att älska? Om så är fallet ber vi alla om ditt överseende och vilda förlåtelse om vi råkar dyka upp i dina drömmar. Glöm inte bort att morgondagen är en -ny dag!

:)

22 april, 2007 01:49  

Skicka en kommentar

<< Home