måndag, mars 26, 2007

min hybris straffar sig. ont i handlederna ska man inte ignorera. nu är där svullet och ömt och inlindat(och jag skriver ändå, men det finns smärtstillande).

Min läkare med unibrow med tillhörande vårta är helt underbart omodern och underbart läkarinriktad. Unibrowet vinglar i hennes panna när hon pratar med rysk brytning "inte anstränga handen" och "bricanyl ska man bara ta två gånger i veckan, inte två gånger om dagen. du ska på astmautredning och få cortison. Röker du?" och jag ler fram ett "Neeeej" och lovar att inte röka ett dugg innan utredningen men allergipiller får jag och astmaspray.
konstigt blodsocker ska kollas upp igen i veckan, något som kan få vem som helst paranoid så jag har slutat med socker nu, rakt av och märkte att jag har saknat det gröna téet och att det är värt när väl sockerberoendet benats ur godisdimman som jag vinglar runt med. jag och läkarens unibrow.

tusen tack för äpplen och bandage hörru gudsfiguren som lurar i bakgrunden