tisdag, mars 13, 2007

det lyckliga puckot

Det måste vara skönt att vara puckad och inte veta om det. Att vara naiv och lalla runt lite hur som helst. Att tycka att jorden kretsar kring nästa helg, nästa fest, nästa besök på H&M

Vännen S (som är lika trött på puckon som jag är)skrev en liten dikt om det som jag genast länkar till. Så rubriken syftar på alla de där lyckliga människorna där ute som är helt naivt omedvetna, lyckliga dem, om att de egentligen är rätt korkade och bortkollrade. Det lyckliga puckot är en van konsument och en människa som inte tänkte mycket längre än så.



Uppdatering: eftersom vissa *host* inte hittade länken som är i rubriken så lägger jag även en i texten :)

Etiketter: , ,

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag hittar inte länken. Är jag puckad nu? :S

13 mars, 2007 22:45  
Anonymous Anonym said...

Jag är dödum med. Ingen länk!

T

13 mars, 2007 23:27  
Blogger vandrarvild said...

MEH, rubriken ju!!! :)

13 mars, 2007 23:46  

Skicka en kommentar

<< Home