onsdag, januari 24, 2007

Jag vill ha litteraturlistorna till dem som pluggar litteraturvetenskap här i Malmö och i Lund.
För att vakna lite igen. Räcker det med att maila nån av lärarna kanske? Förslag, någon?
Den där lusten att lära vaknade till igen, och jag ska tillbringa morgondagen på bibblan, har jag lovat mig. Dels för att lära mig att hitta bättre, för att ge mig själv den där chansen att faktiskt tillhöra den del av mänskligheten som tar sig rätten att tillhöra:
de som lär sig på egen hand. de som rör sig bland andra, de som tillför något, de som...

Det är sol ute idag. Inte så länge till, men tillräckligt länge för att jag ska kunna få solen i ögonen när jag går.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lunds kan du hitta här http://www.sol.lu.se/litteraturvetenskap/utbildning/terminkurser-20.html?expand_menu=7
finns även några litteraturlistor för Malmös litteratur och media här http://webzone.k3.mah.se/projects/LM1vt07/cmt04/default.asp

24 januari, 2007 18:32  
Blogger vandrarvild said...

Ah, tacktack!!!! :)

25 januari, 2007 18:25  

Skicka en kommentar

<< Home