tisdag, december 05, 2006

önskelista

Idag fick jag äntligen frågan om vad jag önskar mig i julklapp.
En sida av mig vill ha det där i stil med: en turkos Ipod, en ny mobil(Nokia såklart) en digitalkamera, nya skor, en ny väska, bärbar dator, tre par converse, underkläder, några böcker(Johan Ayvind Lindes nya är jag nyfiken på) hårklippning, lite smink och så vidare..

men en annan del av mig är tacksam för lite hjälp med räkningarna, lite godis, en väska och en ny fin dagbok.

Vad vill NI ha i julklapp?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shit, jag läste "lite hjälp med rakningarna.." först och blev lite kallsvettig. Jag önskar mig ett par tofflor. PÅ ALLVAR ALLTSÅ!

05 december, 2006 09:28  
Blogger Maria said...

Jag önskar mig en Ipod :)
Sen gärna första säsongen av Grey's Anatomy

05 december, 2006 09:37  
Blogger Kaptenen said...

Ett kommunistiskt samhälle.

05 december, 2006 19:46  
Blogger vandrarvild said...

matte: yes, för SÅ hårig är jag! hahaha. INTE! "Snälla mamma, kan du hjälpa mig att raka ryggen, som en julklapp alltså, snälla snälla!".
Tofflor låter bra, hurdana vill du ha? Skinn med mjukt ludd i eller farbrorstofflor att hasa i golvet när du går?

Maria_ Åh, ja, Greys Anatomy har jag nyligen börjat snegla på, så jag vill se allt från början jag med. Fast SCRUBS är roligare.

Kaptenen: Starta en revolt då, så kanske det hinner hända nått till julafton? Eller gör en 'karl bertil jonsson'?

06 december, 2006 16:23  
Anonymous Anonym said...

Jag föredrar tveklöst hasamodellen.

08 december, 2006 09:07  
Blogger vandrarvild said...

Matte: hasa är kul. det är kult. och aningens gubbigt. men du är ju trebarns(?)pappa och då är has tillåtet. helst ska det vara tofflor som smiter iväg lite av sig självt, så att man hittar dem inne i ett dammigt hörn en dag när sommaren just börjat, som om de smugit undan för att gömma sig en stund och glömt bort vägen tillbaka.

24 december, 2006 12:09  

Skicka en kommentar

<< Home