tisdag, december 05, 2006

Önskar mig

Från att ha haft ont i halsen och inte varit snorig alls är jag nu i det där stadiet där jag attacknyser och näsan agerar kran samtidigt som det kliar i öronen, gommen, näsan och halsen. Jag önskar mig en flaskborste indränkt med bakteriedödande medel att använda för att mörda ihjäl detta klliande. Dessutom är jag varm i hela kroppen och bakom ögonen och näsan, och önskar mig hög hög feber så att skiten försvinner. Feber, snälla snälla! Jag hade lite tidigare, och i natt med, men nu vill jag ha det igen.

Tills dess pimplar jag te(mina tepåsar är slut och bara det äckliga teet finns kvar) och önskar mig glass.
Nu är det mitt i natten, klockan är ett, och vi ska kolla på nån svensk film som heter Snapphanar och om den är det minsta seg kommer jag att ta chansen att somna gott i soffan. Men om jag mår pissigt imorrn med så vet ni vad som väntar. Naturligtvis: Harry Potter-maraton.