onsdag, oktober 25, 2006

stress

Stress är roande när det händer andra.
Men när man själv får ett samtal där mammsen säger att de hittar EN bil som vi kan hyra i ett dygn, och det betyder att vi måste åka kl FEM imorrn bitti med allt jag ska ha med mig för att bilen ska hinna vara tillbaka här i stan till klockan 18 imorrn kväll, så idag stresspackar jag.
Fast jag har mest köket kvar, och prydnadssaker och väggarna.
Fast jag måste sätta mig och sortera papper och slänga en massa sånt med. "Viktiga" papper som jag inte har kollat på under det senaste halvåret, typ.


Men jag behöver ju å andra sidan inte flyttstäda här, för det hinner vi inte, så det gör mammsen.

Nu ska jag muta D med kaffe.

2 Comments:

Blogger Gudinnan said...

Wow, nu flyttar du på allvar! Lycka till!

25 oktober, 2006 13:17  
Blogger vandrarvild said...

jag vet! jag sa det just till D på vägen från affären; nu är det på allvar.
Men det känns inte så läskigt ändå. Jag trodde det ett tag, att man skulle hamna i nått paniktillstånd, men nej. Det är dags att gå vidare helt enkelt.
Och jag är glad att jag fick chansen att bo i en sån här lägenhet med. Men mer glad över D.

25 oktober, 2006 20:13  

Skicka en kommentar

<< Home