onsdag, september 06, 2006

no boppar idag mister scumbag

Det märkliga med att vara här igen är att det känns som om jag aldrig varit härifrån, som om jag inte alls drog lättad härifrån i slutet av juli. Det är sol ute idag, ser varmt ut ute även om träden inte ser riktigt somriga ut längre.
Samma människor passerar nu och en del säger "Jaha, sommarjobbaren är tillbaka!" och jag kläcker nån äckelkäck kommentar om att jag aldrig tycks komma härifrån

men det som är bra är att när det kommer nån som jag inte vill prata med, nån av de där männen som bara är äckliga och som flinar ner i ens uringning med nån berrig sexistisk kommentar, så kan jag låtsas att jag pratar i telefon och intensivt lyssnar på vad nån säger. Jag ler lite snabbt till dem och stirrar in i skärmen och de hinner aldrig vänta utan går vidare och ta daaa, jag är av med dem.

Idag har jag ingen uringning. De är alla gånger besvikna som fan.