onsdag, september 06, 2006

Jag vet vad jag vill ha i födelsedagspresent

9 Comments:

Blogger Fröken Smilla said...

Nääää, nu skrämmer du mig. Jag drömde att jag hade en sådan jycke inatt, precis en sån. Sen slår jag på datorn det första jag gör när jag vaknat, går in på din blogg och...

06 september, 2006 11:44  
Blogger Peter Madison said...

Hmm...vet ju att du jobbar idag. Vad exakt jobbar du som? Professionell bloggare....hehe....:-)

06 september, 2006 12:05  
Blogger vandrarvild said...

Smilla: Va,seriöst?! Cool!!!

Madison: Va, du som inte förstår ironi säger du, du är ju jättebra på att vara ironisk själv! *heheheh*

06 september, 2006 12:10  
Blogger deusexmach said...

Ulp! kostar en såndär hårig bajsmaskin 8500?
Nej du min lilla Cockerspaniel, en ny slang till dammsugaren istället kanske?

06 september, 2006 12:23  
Blogger vandrarvild said...

Deus: tycker du att jag ska med mig dammsugarslangen på promenad då eller? Intressant...

06 september, 2006 13:41  
Blogger Peter Madison said...

Heh...vad det där alltså ironi....? (neeej jag är inte ironisk nu) Tänka sig....! Aaarghh.....:-)

06 september, 2006 14:16  
Blogger deusexmach said...

Smått rellaterat: De har sänkt priset på den självgående robotdammsugaren till 8000.

06 september, 2006 14:16  
Blogger vandrarvild said...

Madison: Jag tror du förstår ironi, plus att du nog inte är det minsta blyg fastän du tror det....

Deus: Jamen,dåså. då tar vi jmed den på promenaderna istället. fixar du matchande koppel?
Näe, seriöst, du borde faktiskt ha en sån dammsugare. Hur smidigt som helst att ha den gåendes hemma när man inte själv är där, med tanke på allergin. Faktiskt. Du skulle nog må mkt bättre av det.

06 september, 2006 15:26  
Blogger Peter Madison said...

Du, när jag blir osäker, alltså blyg, då blir jag fuktig i pannan..... Och ironi, ja du. Tror faktiskt jag är på en fyraårings nivå när det gäller det där. Min brorsdotter och jag har kul ihop iaf...:-)

06 september, 2006 17:24  

Skicka en kommentar

<< Home