måndag, augusti 14, 2006

stank

Spöregn ute och klockan är strax innan tio på morgonen. Jag är vaken bara för att grannarna väsnades som fan i trappen vid åtta så nu sitter jag här med mina hembakade mackor* med hummus på, grönt te, vatten och Letterman på TV och Darlings syster S på msn. Strax ska jag ringa mammsen.

Jag misstänker att jag stinker lök som fan. När jag käkade min soppgryta igår kallnade en lökring på kanten av tallriken, och när jag åt den kändes den ungefär som jag tänker mig att en kall daggmask skulle kännas mot läpparna. Det fick mig att må illa. Och nu smakar det lök i munnen så jag tänker att jag stinker av det. Går det att kamouflera kanske. Med mer vitlök?

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har hört att vanlig lökdoft från munnen tas bort genom att dricka te.. har dock ingen aning om det fungerar. Har aldrig vågat be någon lukta i munnen på mig efter lökätande.
Äter mycket rå lök till maten (persisk matkultur)

14 augusti, 2006 13:50  
Blogger vandrarvild said...

jamen, te dricker jag ju mest hela tiden så då är det väl löst av sig självt vid det här laget.

14 augusti, 2006 16:28  
Blogger Maria said...

Det är det värsta med vitlök! Så gott men man känner sig så ofräsh i munnen efteråt.

15 augusti, 2006 02:01  
Anonymous Anonym said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! Pamela anderson &aposs birthdate Stop smoking positive gay shirts high blood pressure Halifax auto rentals http://www.mature-wife-naked.info/mature-outdoor-fuck.html individual dental insurance utah Sc scrabble franaais gratuit http://www.genericvicodin9.info online card counting strategy for black jack black jack no download Online commodity trading and broker forex funds11 Play slot machines to win blackjack counter mit valtrex effectiveness Cee cisco corsi

07 februari, 2007 23:27  

Skicka en kommentar

<< Home