tisdag, augusti 15, 2006

dragit

Varför drar man sig så länge för att göra vissa saker?
Som att ringa CSN och berätta om räkningen och att man inte har mer pengar för att man jobbat eftersom allt över normen måste läggas undan för att man inte ska ligga back nästkommande månader.
Eller ringa sin förra hyresvärd för att säga att man inte hört något av dem på två år på tal om sin avbetalningsplan och att det därför är en smula otrevligt att få en räkning på 3227 kr som ska vara betald inom mindre än en månad.

men nu är det gjort.

Och Patrik som jobbar på kundtjänst på Sköna hem är skittrevlig. En del är så jäkla lättpratade. Men nu glömde jag att fråga när min prenumerationspresent kommer.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Usch ja, jag har alltid en klump i hjärtat innan jag ska ringa såna där samtal.. Brukar dra ut på det jääättelänge och i värsta fall om jag inte vågar ringa så skriver jag ett brev. :)

15 augusti, 2006 18:27  
Blogger vandrarvild said...

jo, men nu ringde jag ändå, fastän jag inte vågade(för man kan ju inte vara en liten lort hela tiden), och en av dem ska ringa tillbaka på torsdag så nu går jag runt och är nervös för det istället. Hm.

15 augusti, 2006 19:26  
Anonymous Anonym said...

Usch.. du får försöka slappna av tills det är imorgon kväll åtminstone :)

Hatten av för trevliga kundtjänstpersoner. :D

15 augusti, 2006 23:28  

Skicka en kommentar

<< Home