fredag, juli 07, 2006

Veronica Mars

Igår var det näst sista avsnittet av Veronica Mars på tvåan, en serie som jag av en slump ramlade in på under avsnitt ett och två. Sen var jag fast.

Efter avsnittet igår funderar jag som fan på Logan och Duncan. Jag tror nämligen att Logan är evil och har slagit vad med sina evilpolare(den blonda med den numera mycket trasiga skate boarden bl a) om att få V.M i säng och filma det. Och att Duncan vet det vadet men inte kan göra ngt för Logan har en hållhake på honom av något slag.

Åh, drama drama drama! Underbart.
Nästa torsdag vid åttatiden, när sista avsnittet visas, är jag inte kontaktbar.

Jag kollar ju som sagt en del på TV men är få serier som jag verkligen gillar. Uppenbarligen har jag en förkärlek för små blonda hjältinnor eftersom jag är rätt fast i Buffy(aka Böffi) med. Jag ångrar lite att jag alltid tycktes missa repriserna av "Mitt liv som död" för det är en annan serie jag gillar(Ännu en blondin, f ö).