fredag, juli 14, 2006

Uffe

Jag måste bara kommentera det här jag med. Uffe Larssons viktnedgång. Man ser ju att det är han och det fanns väl en anledning till att han gick ner, men han ser fan inte frisk ut, han ser lite ut som jag gjorde strax innan jag hamnade på sjukhuset med ett blodvärde på 52.
Fast han är väl mest trött på vilket jävla liv det blev över att han gått ner i vikt när det snackas hela tiden om hur farligt det är med övervikt.
Hur som helst är det rätt strongt gjort att gå ner så mycket, men mår han verkligen verkligen bra?


Nu och då-bilder från någonstans.

1 Comments:

Blogger crrly said...

Har också undrat, faktiskt. Jag som kategoriskt vänder bort huvudet när jag ser s k kändisars nunor. Uffe oroar mig en smula.

14 juli, 2006 21:02  

Skicka en kommentar

<< Home