onsdag, juli 05, 2006

piss

Får man biverkningar av en medicin så kan du sätta pengar på att jag får dem. Gärna någon av de extremt ovanliga med. Nu äter jag nått som ser ut som stora alvedon(och D skämtade om att det kanske är stolpiller egentligen vilket ledde till en underligt urspårad diskussion om varför inte stolpiller smakar bajs på en gång... eeeeh, ja, jag vet...vi är kreativa OCH pubertala) och tillhörande "dåsighet, yrsel, synstörningar, huvudvärk, törst, magvärk, illamående" o s v kom som ett brev på posten(ett underligt uttryck f ö eftersom posten inte är att lita på längre. Ska vi modernisera det kanske?) så nu sitter jag här, med magvärken, dåsigheten, törsten och kiss- och bajshumorn och vill vara pigg nog att åka hem och sova(haha, inse att jag skrev "piss" först, inte "pigg". Moi, trött?) i ett svalt mörkt rum med en kall handduk över huvudet.