tisdag, maj 23, 2006

mugg


Okej, jag är en sucker men muggarna är fina så nu ska jag gå med på att få tre nummer av sköna hem för 49 kr plus erbjudandet. Men sen ska jag fan inte ha fler tidningar, jag vill egentligen bara ha muggarna.

När jag, lönlöst, letar bilder på muggarna hittar jag ett par.. hrm.. söta(?) handmålade 'pinup'-muggar. Kanske något man vill ha mot munnen varje morgon?
Well, inte jag i alla fall. Bara det att googla på 'muggar' får en att inse människors smått vulgära smak och det får mig att fundera på att det var därför som Littauen kom på så pass bra plats i ESC; Folk har fan ingen smak

2 Comments:

Blogger deusexmach said...

Man kan säga att du "letar för fulla muggar". aj... sorry
Jag får väl gå och fika med stora väskan, på Waynes när jag får råd.
Annars kan jag tycka att du har en närmast pervers stor samling redan.
Då kan väl lite keramisk lightporr vara på sin plats?

23 maj, 2006 17:36  
Blogger vandrarvild said...

hähähä, darling, din humor är okrossbar(!) men fika gärna med stora väskan på Waynes snart.
Angående min pervera samling muggar så är den ändå halverad; när jag flyttade gav jag bort en hel del till min syster och behöll bara the best of the best, så nu måste jag ju fylla tomma platser. Keramisk lightporr i just denna form är annars inget jag strävar efter...

23 maj, 2006 18:58  

Skicka en kommentar

<< Home