tisdag, april 18, 2006

hot chili mama...

..och det blev natt igen och vi kom nyss hem från DeadEnd, ett ställe på möllan där jag träffade ännu en nätbekant och drack alldeles för många cider men jag hade det jävligt trevligt och bra på alla sätt. Ds syster S höll mig sällskap medan D var på en spelning, som han omnämnde som en av tidernas sämsta, och vi pratade om det mesta, vilket var jäkligt kul och bra. Jag hade det i alla fall kul som fan. S är en människa som jag gärna lär känna ännu mer.
Och nu är vi hemma och jag har inget glutenfritt bröd att käka så D lagar mat och får muta mig snäll imorrn när jag vaknar hungrig. Ska bli kul att se vilket sätt han gör det på...

9 Comments:

Blogger K said...

jag är redo att ses! :D

18 april, 2006 17:21  
Blogger vandrarvild said...

Kool! say where and when!

18 april, 2006 19:28  
Blogger Kaptenen said...

Hoppas du har roligt. :)

18 april, 2006 21:58  
Anonymous Anonym said...

I Malmö är det alltid roligt..

T

18 april, 2006 22:51  
Blogger vandrarvild said...

Kapten P: Det är mkt trevligt här!
T har rätt; i Malmö är det alltid roligt.

19 april, 2006 11:27  
Blogger K said...

hur länge stannar du? jag är ledig hela freeeedag fram till kvällen skulle jag tro :)

19 april, 2006 15:21  
Blogger crrly said...

Åå, jag vill mä dejta och hitta på bus! Är homealone i helgen! :)

19 april, 2006 19:07  
Blogger vandrarvild said...

JÄÄ, fredag it is! vilken tid och plats?

19 april, 2006 20:39  
Blogger K said...

intevetjaaaaa?! jag kan tänkas käka frukost ute någonstans och jag kan tänka mig luncha någonstans... men helst mitt på dagen liksom :D

20 april, 2006 16:11  

Skicka en kommentar

<< Home