tisdag, april 11, 2006

fellytone

...och jag inser ironin i att jag faktiskt inte vill svara i telefon längre om jag inte vet vem det är samtidigt som det är sådana arbeten jag söker fastän jag inte vill ha dem. Ännu en paradox. När jag försöker komma på vad jag skulle vilja göra istället kommer jag inte på någonting mer än "Det man gör när man inte märker att tiden går, det är vad man ska ägna delar av sitt liv åt"

och timme efter timme går åt till att skriva men emellanåt ramlar det in drömmar om annat, om andra saker som jag vet att jag skulle klara av och bli bäst på om någon skulle kunna se det hos mig
och när jag ser på vägen framför mig ska jag strax rädda mig själv från undergång

vad skulle jag annars ta mig till

5 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Svarar absolut INTE i telefonen om det är "skyddat nummer"......Det kan vara AF eller något annat läskigt därute....Så det så.

12 april, 2006 00:25  
Blogger vandrarvild said...

eller radiotjänst!*haha* fast de ringer inte på skyddat nummer längre.
men näe, om det är skyddat nummer svarar jag inte. såklart. varför skulle jag?

12 april, 2006 11:25  
Blogger crrly said...

T ex för att det kan vara jag... från jobbet...

Fast nu har jag ju inte ringt. Men ändå.

12 april, 2006 15:49  
Blogger vandrarvild said...

Crrly: men när du ringt från jobbet är det ju inte skyddat nummer, väl? Sen kan du maila innan, haha. Och förvarna.

12 april, 2006 16:31  
Blogger crrly said...

Jo, skyddat nummer. Ja, jag får väl göra et!d :)

13 april, 2006 16:20  

Skicka en kommentar

<< Home