fredag, mars 10, 2006

under Svampen intet nytt

Bytte namn på helgon idag. Impulsivt som fan, men det ska nog funka. Känner mig ändå som en "Vandrar Vild" på alla sätt, men mitt nya namn är bra det med, och f ö de ord som jag ska tatuera in på handleden så snart jag bara har råd. Och jag har ju bloggadressen kvar som namn. Det känns bara lite underligt. Vanan att vara VandrarVild är stor. Jävla internet-alias att tas på så stort allvar!

Sitter mätt som fan här, D och jag ska ramla in på nån pub snart tänkte vi.

Vi gick till Svampen idag.
Skyll inte på mig. Jag ville inte dit. Men D vill turista lite.
"When in örebro darling, when in örebro..." säger han, så vi har traskat runt stan lite och glott och frusit som fan. Jag har varit inne i slottet och hamnat på bilder D tog i Wadköping.
Jag är totalt hemmablind och vet inte nånting om stan när D frågar. Borde jag skämmas? Jag väljer att ignorera den eventuella skammen.

3 Comments:

Blogger crrly said...

Men ååå, bytte du också namn??!

10 mars, 2006 21:34  
Anonymous Anonym said...

Svampen har jag var upp i, men har aldrig besökt slottet eller Wadköping. Däremot har jag brutit mig in i en fängelsehåla i Uppsala slott.

11 mars, 2006 00:26  
Anonymous Anonym said...

varit upp i... ska det ju stå, fingrarna halkade

11 mars, 2006 00:27  

Skicka en kommentar

<< Home