måndag, mars 06, 2006

måndag

Det känns rätt skönt när ens handläggare säger "Ta det lite lugnt, försök komma på vad det är du tycker om att göra och om du ska göra resttentorna och kanske plugga lite mer. Du är flackig, om man ser på din CV, men det är en bra sak, du har testat lite olika områden och..."

Så jag tar det lugnt ett tag nu: funderar lite på saker, väntar på att tiden ska gå och först bli imorrn eftermiddag när jag ska stjäla mig en kram eller två, eller trettiotusen....


Så resten av min måndag spenderas med familjen, och jag konstaterar lite roat i bilen på väg till syrran att såhär mycket som jag umgåtts med min familj sen jag flyttade tillbaka till Örebro har jag inte umgåtts med dem sen jag var kanske.. 21.


E och jag konstaterar senare att vår familj är helt galen men det är jäkligt roligt att träffa dem, just för att de är galna på ett sätt som vi känner igen. Fast...vågar man verkligen presentera någon som man menar allvar med för sina närmaste släktingar?
Vi tvekar lite...