onsdag, december 21, 2005

Veckans Statcounter

Det här sökte nån på för att hamna på min blogg:

" Mitt namn är Ronny" (raggarinlägget förmodar jag)
"heta brudar på msn"( Que?)
"Knula en tonåring" (eeeh, okej... Men fatta att KNULA är ett kul ord. Som en potatissort, en mjölig sådan.)
"vissa dagar känns det som om jag är helt jävla ensam" (jag håller med)
"potter är gay". (NOOOOOOOOOOOO! Han blir ihop med Ginny, vänta och se. )

Sen har jag en besökare som återvänt 255 ggr. Och min Nova Scotia-läsare hänger kvar. Och några i USA läser med. Och Uppsala universitet. Där har jag alltid velat läsa. Avstod bara för att jag inte hittade nånstans att bo.

nu: sova.


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gillar din blogg. Återkommer två, ibland flera, gånger om dagen. Det enda jag har att anmärka på är textstorleken. Lilleputtbokstäver. Kan du inte expandera en smula?

21 december, 2005 10:31  
Blogger vandrarvild said...

haha, jag fick kommentaren helt nyligen att texten var för stor. Så nu gör jag mellantinget; normal storlek på texten, sen får folk ändra på sin dator själva.
Men tack, för att du gillar bloggen :)

21 december, 2005 10:55  
Blogger Tomas said...

Statcounter är kul! Jag skrev ett elakt inlägg om bröderna Rinne (dom som påstår att Westlife och Josh Groban snott deras låt) och fick till min förvåning ett sakligt svar. Jag kollade statcountern och det visade sig att dom googlat sig själva och hittat just min blogg. Skumt och en aning sorgligt.

23 december, 2005 07:44  

Skicka en kommentar

<< Home