lördag, december 31, 2005

Stalker-Lena

Igår var jag en stalker. Men en söt och lite lurig sådan.

Jag som har klagat på att andra är wierd och kollar upp dem de pratar med på nätet...
Kalasknaken och jag pratade på msn och han sa:
"Jag är inne på din blogg just nu" just när jag var inne på statcounter och då ser jag; den senaste läsaren har bredband genom en bostadsrättsförening.
Så jag kollar upp Brf XXX och japps, den är i staden som Kalasknaken bor i.
Jag kollar hans förnamn på eniro och jämför med gatuadressen på husen som Brf-en har och ta daaaa, en träff på Kalasknaken.

Äkta stalkerfasoner.

Kalasknaken var lätt störd på det där ett tag men han hade ju fått mitt efternamn flera TIMMAR innan det så va fan, jag var ju tvungen att jämna ut det där. Jag tror mest han var lite skärrad över att man inte är anonym alls på nätet, han hoppades väl på det.

och gör jag det igen på en kille tänker jag inte SÄGA det till honom. *MOA HA HA HAAA*

Intressant var det i alla fall, att det bara tog nån minut att få fram hans telefonnummer. Nej, jag har inte ringt. Ännu. Men nu skriver jag 'ännu' för att K ska bli ännu mer skärrad. Jag vet ju att jag fan inte vågar ringa honom, feg-Lena.


Stalker-Lena det är jag, det är jag
Stalker-Lena, det är jag det är jag!
Stalker-Lena det är jag, jag ska halshuggas idag
allting enligt svea rikes lag, tamejfan

4 Comments:

Blogger crrly said...

Stalker-Lena, det där såg ut som en Imperiet-text, hehe.

31 december, 2005 20:18  
Anonymous Anonym said...

Coolt sa Bill, Coolare sa Bull

01 januari, 2006 02:14  
Blogger vandrarvild said...

men det är ju en rip off på Mördar-Anders!!!

anonym som fan: Visst är det. Och lite läskigt...

01 januari, 2006 02:33  
Blogger crrly said...

Män fölåååt då... Kan väl inte alla dumma sånger heller... :p

02 januari, 2006 13:45  

Skicka en kommentar

<< Home