fredag, december 30, 2005

spooky

Det spökar i min tvättstuga.
Det har inte gjort det inne i själva rummet med maskinerna utan bara utanför i 'hallen' men nu kommer man in till maskinerna och det är en tant där som är skitförbannad och ger mig magont.
Jag ser mig hela tiden om över axeln för hon är mycket värre än han som är ute i 'hallen', han glor mest.
Jag vet inte om jag ar rätt att ta bort kvinnan i tvättstugan men det borde jag ha eftersm jag använder stugan jag med.

Det är nu först jag kommer på att det kanske är därför det är lätt att få tvätt-tid: många känner att de inte vill gå ner dit men vet inte varför? Det tog säkert en kvart för mig att få bort känslan i magen. Jag måste göra nått åt det.

Det skulle vara så skönt om man var helt omedveten om sådana saker. Men om jag stänger av helt missar jag ju så mycket annat, det är ju trist när världen är bara det som man ser och hör, utan känslorna och intuitionen och från-andra-sidan-hälsningarna.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det spökar i din blogg också, vissa inlägg försvinner.
Gott Nytt År!

30 december, 2005 19:57  
Blogger vandrarvild said...

M: Gott nytt år!

Matte: jag vet, jag har ju makten att radera och censurera så... hehe.. gott nytt år!

30 december, 2005 22:46  
Blogger crrly said...

Gott nyt tår, sötnos.

Så klart du ska ta bort stirrgubbe och taskig tant. Kram.

30 december, 2005 22:55  

Skicka en kommentar

<< Home