söndag, november 06, 2005

lördagsnatt

Kollar på en kass förutsägbar film på trean, 'Valentine'. Jag sitter i min ensamhet och kommenterar vad som ska hända och allt jag sagt händer givetvis.
Jag har inte sett filmen förrut, jag kan bara reglerna för amerikanska s k skräckfilmer.
Asiatisk skräck är helt klart att föredra, tack Krille för att du matat mig med dem i ett och ett halvt år.

Har bakat bröd och ska ta en nattmacka.
Blir jag fetare än såhär kommer jag vara utan sex för resten av mitt liv. *yeah, right, like that´s been known to happen...*
Eller så får jag väl träffa nån som gillar 'stora flickor' och försöka att inte sätta i halsen av att bli kallad flicka och känslan av att de killarna som göder sina tjejer är kontrollerande freaks.

Fördomar, nänä, jag har sett på trean hur de är. Och på trean talar de alltid sanning.

Åååå, all denna ironi, och så många tillfällen för underbara kommentarer, och alla dessa förlorade ögonblick som går folk förbi.
I mitt nästa liv ska jag bli Chandler. Och alltid säga WHOPPA! alt. ' I KNEW IT!'