måndag, augusti 08, 2005

AMEHGUUUUUDBA
Jag är så jävla uttråkad att jag t o m läst EvaEmmas krönika på Aftonbladet trots att jag tycker bruden är en korkad fjolla som borde växa upp. Jag har kollat in IMDB.com och kollat på filmsnuttar om film, jag har läst skvallerpress och lyssnat på Måååååds kommentarer om anställdas privatliv och kärleksliv och jag har druckit chokladkaffe och funderat på om jag ska spela Taipei på ica.se trots att jag kräks på spelet och hellre lägger mig under växelbordet och sparkar med fötterna i väggen och framstår som galen.
Jag är så jävla uttråkad. Jag vill inte prata i telefon heller. Jag vill hem och komma till nån slags insikt om vad fan som helst.

Saker jag borde göra med mitt liv:

- Göra klar alla jävla tentor och vara noga med att tänka att bara göra EN i taget för mer kan jag ju inte göra.
- Skriva min C-uppsats även om ämnet inte längre intresserar mig(jag fick min insikt av förarbetet, det räcker egentligen för mig).
- Börja sjunga i kör eftersom jag blir glad av att sjunga.
- Börja träna trots att det tar emot som fan. Jag kan ju alltid promenera eller cykla. Till en början.
- Skaffa mig ett jobb och därmed ha råd att ha hund.
- Skriva minst fem sidor varje kväll. Och korta ner alla mina meningar även om de funkar som långa(Länge leve Hemmingway...).
- Börja meditera.
- Börja göra yoga.
- Sluta skriva listor på saker jag borde göra och därmed öka på min prestationsångest ytterligare.
- Äta mer choklad. Choklad är bra.