söndag, augusti 07, 2005

slutbakis

Jag mår bättre nu. När J och K gått till tåget släpade jag mig ut till soffan och kollade på Fucking Åmål och lyckades äta lite och sen blev jag gradvis bättre. Sen ringde söta indiern och kom hit och vi kollade på film och när han åkte insåg jag att jag glömt att äta mat idag. Och nu är klockan tio, så det kanske är dags... Jag har inte så mycket hemma så jag antar att det blir mackor.

I alla fall så fick jag en skiva av igår, av mitt ex, med Ane Brun.
Riktigt bra musik!!! Nattmusik, som jag kallar det. Fast på ett bra sätt. Sen finns det nattmusik på radio och MTV och den benämningen är inte positiv då.
Vill ha mer, måste kolla hur många skivor hon gjort.

Jag har inte samlat tankarna riktigt ännu. Men de kommer, som en slags slutsats om saker från helgen.
Jag är mest hungrig och ska fråga söta indiern om vi kan hitta på nått annat nästa gång vi ses.

Det var i alla fall jävligt kul att träffa alla. Jag har fest igen när jag fyller i slutet av september, ska nog ragga lite mer människor tills dess.

I rest my case/L