fredag, juni 08, 2007

smart Lena, smart.

Eftersom det luktade bajs inne på herrtoan så sprayade jag med sån där doftspray innan jag kissade och nu luktar JAG doftspray för alla de där miljoner små dropparna singlade väl sakta ner på mig och fastnade i mitt hår och mina kläder.

Nåväl, jag funderade ju imorse på om jag skulle ta på mig lite parfym eller inte men nu löste det ju sig ändå. Om det hade varit äppeldoftspray hade jag varit gladare, den här tuttifruttidoften luktar lite för mkt toalett för att jag ska vara riktigt nöjd....

Etiketter: , , , ,

4 Comments:

Blogger Gudinnan said...

Fniss! Nu ska jag se till att lära av andras misstag =D

08 juni, 2007 10:27  
Blogger vandrarvild said...

Ja, gör det! Det misstaget vill du inte göra själv! :)

08 juni, 2007 10:37  
Blogger SoulEvolver said...

Haha, myyysigt hörru, men vad gjorde du inne på herrtoan då? ;)

09 juni, 2007 18:09  
Blogger vandrarvild said...

damtoan var upptagen och när jag måste kissa struntar jag i om skylten på dörren har en symbol med eller utan kjol. Jag hade byxor på mig så det var inget svårt val.... :)

11 juni, 2007 10:48  

Skicka en kommentar

<< Home