torsdag, januari 18, 2007

Inatt spelades det PS2. Till rätt sent.
Jag tog itu med Myst III- Exile och jag kan bli helt vansinnig på det där spelet. Eller på Myst-spelen överhuvudtaget.
för när INGENTING HÄNDER så blir jag störd som satan. Man går runt där i männskolös miljö och försöker komma vidare. Glömmer man att skriva upp minsta lilla man gjort är det kört för man lär behöva anteckningarna sen.
Så nu kollade jag in på en spelsida om tips för hur jag skulle gå vidare och upptäcker att hälften stämmer. Nu är det ju inte meningen att jag ska läsa den som en bibel och klara spelet utan egna ansträngningar men en grej behöver göras och jag får det bara inte rätt.
AAAARRRRGGGGHHHHH

Av hälsoskäl ska jag inte spela på ett tag tror jag.


MEN den hemmagjorda pizzan blev helt sjukt god och värd de där timmarna av halsbränna som följde.

2 Comments:

Blogger "A Peaceful Warrior" said...

Ha...jag e också en PS2 freak med jämna mellanrum. Fan vad ont i tummen man kan få ibland... =)

18 januari, 2007 13:59  
Blogger "A Peaceful Warrior" said...

Just det ja...ville tipsa dig om en bra ord-sida som jag själv blivit tipsad om från "Inte För Intet" (http://www.inteforintett.blogspot.com/).
Kolla in, tror du kan uppskatta den. =)

http://www.braord.se/

18 januari, 2007 14:03  

Skicka en kommentar

<< Home