måndag, mars 13, 2006

Jaja

Det är nästan trist att jag inte tidigare kom på att jag borde gjort D förkyld under veckan:
Tvingat honom slicka på enkronor som snoriga dagisbarn hostat på eller liknande vidriga saker(då hade han säkert velat stanna ännu längre, tänkt "Ja, Lena är ett Sajko! Här vill jag vara kvar. Givetvis ska jag vara sjuk samtidigt så att hennes perverterade sajkosida kommer i sitt allra bästa ljus"). Så kunde jag ha behållt honom ett tag till...

Vi fikade med E förrut och D kom igång med sin djupaste ironiska sida och jag hängde på och drev det hela vidare innan jag insåg att jag var tvungen att förklara för E att vi skämtade hela tiden. Men det var rätt kul att se hennes min när hon inte visste om hon skulle tro på det vi sa *hehe* Evil Moster är igång igen. Och D är lik mig på det sättet, visade lite bilder han tagit och studerade kameran med fundersam min en stund innan han sa
" Jag borde kanske inte tagit så många bilder på min penis ändå" och när E sa
" MEH!" med en lätt förskräckt min så var vi tvungna att sluta driva med henne.
Vi glömmer att det är så många som inte förstår ironi, fler än man tror och NEJ, det existerar inte en enda penisbild, vi sa det på SKÄMT juh! Oki?!

D åker hem imorrn. Imorrn eftermiddag kommer jag alla gånger skriva nån olycklig blogg om hur tyst och trist det är här hemma igen. Nått patetiskt skit som inte ens jag själv orkar läsa skulle jag tro men vad gör man med sina ord som ploppar upp i skallen om man inte tvingar andra att läsa dem?

På åeterseende.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

" Jag borde kanske inte tagit så många bilder på min penis ändå" - HAHA

13 mars, 2006 23:55  
Blogger vandrarvild said...

haha, ja, det var rätt kul faktiskt.. :)

14 mars, 2006 00:25  
Blogger crrly said...

D har en fantastisk humor.


Humor, ironi och vitlöksmatlagning.

Darling, du har träffat Den Rätte.




E är systerdottern eller? Man har väl ingen sån där humor i tonåren...!

14 mars, 2006 11:42  

Skicka en kommentar

<< Home