torsdag, september 15, 2005

Kära L W

Kära Lars Winnerbäck.
Det var aldrig meningen att direkt jämföra dig med Per Gessle. Du är ungefär en miljard gånger bättre än han och kommer alltid stå i en klass för sig.
Dina skivor har aldrig gjort mig besviken; jag har alla, men det var bara det att den där låten verkligen LÅTER som en Gessle-låt.
Det hela förfärar mig, jag är besviken. Jag saknar dina Sundström/Demian-dagar och dina ironiska texter Dock har du med tiden mognat betydligt och det är betryggande i sig; du har en hjärna och du använder den alldeles utmärkt.

Om du nu kunde vara så snäll att se till att min kompis Linda i V-ås, som skickat in sin demo till en massa skivbolag och ditt var ett av dem, får ge ut sin musik nu så blir världen en bättre plats att leva på.

M v h

Lena a k a Vandrar_Vild