lördag, januari 13, 2007

fug

Det ska vara en Lena till det: att lämna mobilen hemma en fredag när man drar ut på stan. Att komma hem full klockan tolv och ha arga mess på mobilen som talar om att man glömt att man skulle ha jobbat.

Det var en serie av olyckliga omständigheter helt enkelt. Ds mobil dog mitt i lunchen så de kunde inte nå mig genom honom heller. Vi har två scheman. Det jag kollade stod jag inte uppskriven på. När vi kom hem och hade lyssnat av våra mobilsvar hittade vi ett till schema.
"Fredag 12/1. Lena"(jobbar).

Så nu sitter vi här och säger "Det här är fan inte bra"(jobbmässigt sett, nu kanske jag inte får lika många tider, jag kanske inte får vara kvar alls, o s v) men jag kan ju bara förklara allting och överlämna vidare reaktioner till dem. Och kanske hålla en tumme eller två.