söndag, maj 07, 2006

grisskär

Jag borde ha lärt mig att inte boka tvätt-tider när det är soligt ute och jag gärna sitter i statsparken och grillar mig en fin grisskär nyans på armar och ansikte. Men nopes. Jag har tvätt-tid. Med Tvätthögen från Helvetet dessutom, så nu sitter jag här i fula jeans och en kort klänning som var modern 1998 och trånar mig ut genom fönstret. Istället för att betrakta fåglarna i parken ser jag mig förskräckt om i källaren efter spindlar som jag bara vet vill hoppa på mig.

Jag har haft roligare dagar.

4 Comments:

Blogger Lyckliga Grodan said...

äntligen pingas det härifrån
/grodan

07 maj, 2006 12:16  
Blogger vandrarvild said...

Oj, har du väntat?

07 maj, 2006 13:17  
Blogger deusexmach said...

Min tvätthög var värre. Det ringde folk från Hollywood och frågade om de fick göra en film om den.

Bruce Willis skulle tydligen bekämpa den eller något.

07 maj, 2006 22:14  
Blogger vandrarvild said...

Vad var arbetstiteln på filmen då? Laundry day?

07 maj, 2006 22:53  

Skicka en kommentar

<< Home