tisdag, maj 30, 2006

döööh

Det spöregnar ute och jag är skittrött på det här jävla pratet om G.I-metoder och personlig lycka. Jag har en vaknande lust att supa mig full och säga underligheter till okända människor.

Fick massage tidigare idag. Nu har jag ont i magen och är seg. En av killarna här på kontoret sa att "Jag fick massage en gång och fick så in i helvete ont efter det att jag vägrar gå tillbaka" och jag känner den där trötta magkänslan igen och orkar inte förklara att OM det gör ont när man får massage/zonterapi whatever så be dem ta det lite lugnt men sluta inte gå dit för det är ju när saker sätts igång som behandlingen FUNKAR.
*suck* En vän sa liknande om zonterapi " Jag blev så sjuk efter att jag varit där tre gånger så jag vägrar gå tillbaka".
Dööööh, menar du det. Konstigt.
Inte. Orkar jag säga" Du kanske höll på att bli frisk?"

äh, nu slutar jag. på återskrivande!