måndag, september 14, 2009



2 Comments:

Blogger morpheo said...

ok. det där ser SJUKT mysigt ut! Och här sitter jag och fibblar med pappersarbete inför morgondagen istället för att kura ner mig i min egen binge. suck.

04 november, 2009 02:29  
Blogger vandrarvild said...

Åh, men det är väl det bästa med att vara trött en eftermiddag när man kommer hem och så lägger man sig i svala lakan och somnar direkt.
Att man sedan vaknar mosig noch helt bortkollrad och kvällen är seg och overklig, det är en annan sak; sömnen är inte mindre värd för det.


Ang. bloggstängningen så inser jag nu varför jag var tvungen att sluta.
Men lusten att skriva är inte borta, så jag gissar att jag ibland klämmer in ett inlägg här. Det är ändå här mina mobilbilder hamnar.

04 november, 2009 14:12  

Skicka en kommentar

<< Home