torsdag, januari 12, 2006

Virgin

Jag tog en oskuld idag.
Jag är så stolt över mig själv.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måste ju fråga, vet att du någon gång sökte förslag på böcker att läsa och att jag och några till föreslog: den vidunderliga kärlekens historia. Har du fått tag på den och läst den?

12 januari, 2006 08:40  
Blogger vandrarvild said...

jag fick tag på den men hann inte läsa den men jag minns! Den ligger där i skallen och skvalpar och jag lånar den snart igen.

12 januari, 2006 08:55  
Anonymous Anonym said...

Ser nu att jag postade kommentaren under helt felinlägg.Lätt förvirrad tjej! Bra att den skvalpar iaf, den är värd det.

Under det här inlägget skulle det ju stå: Vilken oskuld?

13 januari, 2006 12:48  
Blogger crrly said...

Men vilken oskuld????

14 januari, 2006 22:55  
Blogger vandrarvild said...

*visslar lite och ser upp i taket*

närå, det var inget viktigt alls, men kolla så ni reagerade på det! *hahahaha*

16 januari, 2006 22:59  

Skicka en kommentar

<< Home